+  ServoBlog Forum -> Downloads, Cooking Recipes and many more...
|-+  ----------------- FORUM ---------------------
| |-+  General Forum
| | |-+  I have pass all my examn!!
Welcome, Guest. Please login or register.
May 21, 2012, 01:19:21 AM
Home Help Search Login Register
News: Planning to upload Windows XP Student version and new Hiren's BootCD

+  ServoBlog Forum -> Downloads, Cooking Recipes and many more...
|-+  ----------------- FORUM ---------------------
| |-+  General Forum
| | |-+  I have pass all my examn!!
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: I have pass all my examn!!  (Read 185 times)
dubnio
Newbie
*

« on: June 19, 2009, 12:41:04 PM »

Javi i pass all of my examn not with good cualification but something is something jeje soo maybe i'm going to go to London City!! Cool
Javier
Administrator
Jr. Member

Email
« Reply #1 on: June 19, 2009, 01:30:51 PM »

That's great!! Well done!

Your mother must be really happy about it. I'm happy too cos you will keep doing computer system managment Smiley

Let's plan when you can come to London!!
dubnio
Newbie
*

« Reply #2 on: June 21, 2009, 12:00:45 AM »

i'm speaking wiv my mother and she says that i go to London wiv you after your holliday, for two reason, first i dont go alone in the plane and second conchi say that mmm Saori (??) is on Asia so you have more time to play basket with me 8-) or other things.
p.d.: Pero tu sabe como son las cosas con las parientas y mm nose aunque si lo pienso bien es que Londres es mucho Londres... Hablaremos del tema cuando vuelvas aunque los billetes me tengo que decidir ya...
Javier
Administrator
Jr. Member

Email
« Reply #3 on: June 21, 2009, 10:32:00 AM »

Saori viene el 15 de Julio y yo vuelvo el 12 de Julio! Lo suyo es que te vinieras maniana mismo hasta el dia 3 de julio, los billetes salen por menos de 300 euros en horarios buenos!
Lo malo de que vengas el 12 no es la parienta, es que en mi casa te tendrias que quedar en una habitacion minuscula cutre, y mas de una semana se haria algo incomodo para los companieros de casa.
Si tienes pensado venirte un mes o por ahi lo mejor es que vayas a una residencia de estudiantes e ir a la Callan School. Y si no alguna escuela mas profesional donde den mas horas de ingles.
Tambien podrias quedarte una semana en mi casa para que no salga tan caro y lo que sea en la escuela-residencia.

A fin de cuentas depende de cuanto tiempo quieras estar aqui, si vienes un mes o mas no te preocupes que no te vas a aburrir Smiley
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length